اخبار کلوب

      مدل دوخت در انتخاب لباس کار

      بی شک یکی از مهمترین مقوله ها در انتخاب لباس کار مناسب مدل و نحوه دوخت آن است که میابید متناسب با شرایط شغلی باشد . در آیین نامه تجهیزات حفاظت فردی به استاندارد های اولیه لباس کار بایدها و نبایدهای آن به صورت سر فصل و کلی اشاره شده و علاوه بر مسایل ایمنی نکات دیگری نیز در این زمینه حایز اهمیت است که به آن اشاره خواهیم کرد .

      راحتی در حین کار یک مقوله مهم در لباس کار محسوب شده که عمده آیتم موثر آن مدل و نوع دوخت لباس است . متاسفانه لباس کارهای تولید شده داخل فاقد طرح بومی و ملی بوده و قریب به اتفاق آن الگو برداری شده از مدل های قدیمی لباس کار خارجی است.

      البته این الگوبرداری مزایایی نیز داشته که اساندارد های تعریف شده خارجی نیز الگوبرداری شده اند. لیکن همخوانی بین متریال استفاده شده و مدل وجود ندارد.

      مقوله ی مهم دیگری که در دنیای حفاظت فردی اخیرا نقشی بسیار مهم و پررنگی پیدا نموده و ترنم هایی از آن را در بازار داخل شاهد هستیم , آیتم زیبایی و شکیل بودن تجهیزات حفاظت فردی است که لباس کار بارزترین آن است .

      زیبایی و شکل ظاهری لباس کار حسن خوشایندی به استفاده کننده آن خواهد بخشید که تلفیق این موضوع مهم با حفظ ایمنی و راحتی استفاده , نقش بسزایی در افزایش بهره وری کارکنان خواهد داشت و اعتماد بنفس بالایی به آنان خواهد بخشید .

      اغلب تولیدات داخلی به دلیل صرفه جویی در مصرف پارچه , راحتی لباس کار را تحت الشعاع قرار داده اند.

      : 24 - : 1399/11/18 - : 508
      1399/11/18